FANDOM

Toroj Brianon Idael Toho - młody, piętnastoletni następca tronu Northlandu.

WyglądEdytuj

Toroj ma jasną cerę i bardzo błękitne oczy. Na jego twarzy często gości uśmiech, włosy zaś układają się w naturalne brązowe fale o rudawym odcieniu.

RodzinaEdytuj

Jego ojcem jest król Northlandu Atael Toho, matką królowa Iditalin Ainel Toho. Chłopiec ma również siostrę Janę, z którą zaczyna się coraz lepiej dogadywać w miarę, jak oboje dorastają. Wcześniej uważał ją jedynie za smarkatego dzieciaka, jednak w pewnym momencie dostrzegł, że sojusz z nią może być wielce korzystny. Również udało mu się poprawić kontakty z ojcem, choć nie obyło się bez sporu i kłótni. Oczko w głowie królowej, szanuje swoich rodziców.

CharakterEdytuj

To ciekawy chłopak. Dorasta i zmienia się pod wpływam zachodzących zdarzeń. Na początku sprawia wrażenie zadufanego w sobie, dumnego, aroganckiego pyszałka, jednak okazuje się, że potrafi przeprosić czy uznać swoją winę. Jest dość inteligentny. W zwyczajach bardzo podobnych do swojego ojca (jak chociażby chodzenie w tę i z powrotem i wichrzenie sobie włosów w chwilach zdenerwowania czy frustracji). Bardzo ceni sobie przyjaźń z młodymi magami, choć zaczyna się ona w nieco niekorzystnych okolicznościach – od bójki z Promieniem. Jest dumny i dość odważny, choć jeszcze naiwny i trochę dziecinny. Potrafi posługiwać się bronią, jednak nie miał nigdy okazji brać udziału w prawdziwej walce.

CiekawostkiEdytuj

Imię chłopca często kojarzone jest z autorką - Ewą Białołęcką, która część swoich prac podpisuje właśnie pseudonimem Toroj.