Wikia

Kroniki Drugiego Kręgu Wiki

Srebrzanka

Dyskusja1
294strony na
tej wiki

Srebrzankakwiatek z Ogródka, ukochana Nocnego Śpiewaka i matka Różyczki.

Wygląd Edytuj

Drobna, ładna kobieta o czarnych włosach i skośnych oczach.

CharakterEdytuj

Jest stanowcza i odważna, a także obdarzona tym niedocenianym przez męską rasę rodzajem cichej inteligencji i twardego rozsądku. Bardzo kocha Nocnego Śpiewaka, jest w stanie zrobić dla niego wszystko. Wielką miłością darzy również swoją córkę - Różyczkę: ochroniłaby ją nawet za cenę życia. Przyjaźni się z młodymi magami z Drugiego Kręgu, jest wesoła, dobra i gospodarna. Ma poczucie humoru, potrafi być ironiczna, a gdy wymaga tego sytuacja, umie udawać i kłamać. Jest bardzo kobieca i doskonale radzi sobie w roli matki i opiekunki.

Ciekawostki Edytuj

Do Ogródka została zabrana z ulicy. Jak opowiada Grzywie: To było dziwne, bo nikt nie pytał, co umiem. Zmierzyli mi głowę i ręce, a potem musiałam odgadywać, co jest schowane pod odwróconymi kubkami. Nawet nie wiem, czy dobrze odgadłam.

Imię Srebrzanki pochodzi od bardzo wytrzymałego, rosnącego wysoko w górach kwiatka (roślinka, której starczy szczelina w kamieniu, szczypta ziemi, kropla wody, a przeżyje, rozkwitnie i wyda nasiona) - nazywanego wśród Hajgów Skalną Gwiazdką. To miano doskonale pasuje do tej wytrzymałej, odważnej i zdolnej do poświęceń dziewczyny.

Srebrzanka wykazała się odwagą i rozsądkiem w nocy kiedy pomagała uwolnić swojego ukochanego Nocnego Śpiewaka. Musiała zdobyć klucz do szafki z antidotum w pracowni Grzywy. Udało jej się.

Nuvola apps important.svg Uwaga! To jest tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Więcej od Wikii

Losowa wiki