FANDOM

Rijen - dziewczyna mieszkająca w Bukowinie, na południu Northlandu. Jest kobietą, ale uważa się za mężczyznę z powodu złożonej przez siebie Przysięgi Miecza. Przyrzeczenie to pozwala kobietom nosić broń i przekazywać swoje nazwisko spadkobiercom, w zamian za zachowanie dziewictwa. Jednym z przywilejów jest też noszenie męskiego stroju. Rijen złożyła Przysięgę Miecza , bo nie miał kto dziedziczyć rodowewgo imienia .

RodzinaEdytuj

Rodzice Rijen nie żyją. Dziewczyna opiekuje się dwiema siostrami, starszą (Tialą) - 12 lat i młodszą, która nie skończyła jeszcze 10 lat.

WyglądEdytuj

Rijen był wyższy od Promienia, ale na jego twarzy nie widać było śladu zarostu. Głos chłopca nadal miał nijakie brzmienie okresu między chłopięctwem a dorosłością. Lekko zadarty nos nadawał mu zawadiacki wygląd, podobnie jak brązowe nastroszone włosy, byle jak obcięte na wysokości ucha i przewiązane rzemienną plecionką. Oczywiście taki wygląd spowodowany był tym, że Rijen to kobieta, a więc nie ma zarostu czy męskiego głosu.

CharakterEdytuj

Rijen przyswoiła sobie męskie zachowanie, m.in. skłonność do bójek, używa też czasowników w formie męskoosobowej. Jest ironiczna, potrafi się odciąć, ale w gruncie rzeczy to osoba dobra, skora do pomocy. Przyjaźni się z myśliwymi z Miasta Na Drzewach - Marake i Garunem. Doskonale strzela z łuku, uczy tej sztuki młode Wiewiórki. Jest bardzo wysportowana, zna się na szyciu, wyrobie różnorakich przedmiotów z surowców możliwych do uzyskania w lesie (kości, gałęzie, futra) i sztuce myśliwskiej.

Nuvola apps important yellow Ten artykuł jest już prawie gotowy. Rozbuduj go, albo włącz się do dyskusji o uznaniu go za ukończony.