FANDOM

Podzamcze — miasto leżące u podnóża Zamku Magów.

Zamieszkiwane jest zarówno przez zwykłych ludzi - tak bogatych, jak i biednych, trudniących się zwykłą pracą - jak i przez magów. Tak jak inne miasta, Podzamcze składa się z przedmieścia (tam mieszkają ubożsi) i śródmieścia (gdzie znajdują się domostwa bardziej majętnych mieszczan). W mieście znajdują świątynie wszystkich bogów, w jakich wierzą Lengorchianie. Na Podzamczu corocznie odbywają się też parady ku czci Matki Świata, na które przybywają mieszkańcy z całego kraju. Miasto posiada też port - to właśnie stamtąd młodzi magowie z Drugiego Kręgu odpłynęli, uciekając na Jaszczura.

Zabudowania portoweEdytuj

Zabudowania portowe to miejsce, gdzie znajdują się rzędy składów, przybudówek do magazynów i przybudówek do przybudówek. Przechowywane są w nich towary różnego rodzaju np. ziarna zbóż, bale bawełny, skrzynie.

To właśnie w tej okolicy Koniec zmylił pogoń ścigających go magów, korzystając z nieregularności dobudówek i mnogości zaułków.

Plac targowyEdytuj

Plac targowy, jak sama nazwa wskazuje, to miejsce gdzie na straganach sprzedawano jarzyny, mięso, owoce i przyprawy.

Na straganie leżały w barwnym nieładzie pęczki korzeni imbiru, kłącza cukrowca, żółte kuleczki palącej przyprawy bairr, czerwone pomarszczone płatki słodko-kwaśnego kwiecia asjus oraz dziesiątki innych tajemniczych zawiniątek.