FANDOM

Piękna - kobieta z rodu Samin'e, pierwsza żona Słonego i matka Jagody. Małżeństwo, zawarte dla połączenia rodów, okazało się katastrofą. Słony i Piękna darzyli się serdeczną nienawiścią; rozstali się po kolejnej kłótni, kiedy Jagoda miała trzy lata.

WyglądEdytuj

Bardzo podobna do Jagody, ma jednak ciemne włosy. Na portrecie znalezionym w domu na palach miała na sobie wytworną suknię i całą masę klejnotów. Nawet przymarszczany gors sukni ozdobiono gęsto perełkami, podobnie jak siatkę na włosach. Ta dama wyglądała na kogoś, kto dysponował sporym majątkiem. I kompletnie nie przystawała do Kamykowych wyobrażeń o małżonkach magów.

CharakterEdytuj

Nie była dobrą matką i nie potrafiła zaakceptować swojej córki. Nienawidziła jej za odmienność, srogo karała za przewinienia, była okrutna; krótko mówiąc, nie posiadała za grosz uczuć macierzyńskich. Słony określił to trafnym, choć obelżywym stwierdzeniem: Suka jest lepszą matką niż ty!

Nuvola apps important yellow Ten artykuł jest już prawie gotowy. Rozbuduj go, albo włącz się do dyskusji o uznaniu go za ukończony.