FANDOM

Księżycowy Kwiat - żona Słonego.

RodzinaEdytuj

Jest matką Żywego Srebra, Błyskawicy, Tygryska i bliźniąt: Blasku i Słonecznej, a także macochą Jagody.

WyglądEdytuj

Piękna, młoda i zmysłowa. Jak notuje Kamyk, z powodu upałów w tropikach odziana raczej skąpo: owinięta w cienki materiał, któremu niedaleko do bycia przezroczystym. Nosi za to dużo biżuterii. Owija się jedynie czymś strasznie cienkim, pewnie dlatego ze tu tak gorąco - wszystko przez to widać.

CharakterEdytuj

Stara się z nadzieją patrzeć na to, co przyniesie życie. Jest spokojna, opanowana i cierpliwa: mieszka wraz z mężem na Jaszczurze w ciężkich, polowych warunkach dbając o dom i cierpliwie opiekując się dziećmi. Jest dobrą, kochającą matką, a do wychowania Jagody podchodzi mądrze i spokojnie, traktując ją niemal jak własną córkę (tak też odczuwa to sama dziewczyna, choć jest zazdrosna o ojca, który dużo czasu spędza z żoną). Słonego darzy wielkim i odwzajemnionym uczuciem. Potrafi przekonać go do własnego zdania. Nie jest wykształcona - pochodzi z prostej, niebogatej rybackiej rodziny. Nie umie nawet czytać i pisać. Można powiedzieć, że biorąc ją za żonę, Słony - człowiek o szlacheckim pochodzeniu - popełnił mezalians. Księżycowy Kwiat wykazała się również niezwykłą jak na kobietę cierpliwością, gdyż zdecydowała się wyjść za maga, który potrafi odczytać jej najskrytsze myśli i uczucia.

Nuvola apps important yellow Ten artykuł jest już prawie gotowy. Rozbuduj go, albo włącz się do dyskusji o uznaniu go za ukończony.