FANDOM

Janael Kariawis Seni Toho

Księżniczka Northlandu. Ma 11 lat i pięć miesięcy, psotny charakter i ewidentnie wydaje jej się, że jest już dorosłą kobietą. Bardzo kochana przez swoją matkę nie znosi opiekunek i bon, często szuka towarzystwa Promienia.

Wygląd:Edytuj

Sięga Promieniowi do ramienia, ma ciemne włosy i oczy, które balsamista postanowił zastąpić tygrysim kamieniem…

Charakter:Edytuj

To psotna dziewczynka z umiłowaniem do wolności. Dość bezczelna i odważna. Ma w zwyczaju uciekać swoim opiekunkom. Jest mistrzynią w zadawaniu niedyskretnych pytań i łamaniu wszelkich reguł. Nie lubi nudy, zdarza jej się udawać bardziej naiwną i głupiutką niż jest w rzeczywistości. Tak naprawdę to dość sprytna osóbka. Jest radosna, ma dziecięcą skłonność szybkiej zmiany nastroju i tematu. Potrafi kłamać i udawać, co bardzo przydaje jej się przy wszelkich psotach. Bardzo lubi Promienia, podziwia go. Nudzi jej się w zamku pod opieką starszych kobiet, więc ciągnie ją do młodych magów. Jest beztroska i szczera, bardzo swobodna. Nienawidzi Northlandzkiej mody, w szczególności obręczy pod sukienką. Jednak jak każda dziewczynka w jej wieku uwielbia bale.

RodzinaEdytuj

Córka Northlandzkiej pary królewskiej Ataela Toho i Iditalin (Ainel) Toho i młodsza siostra Toroja. Wychowuje się w zamku w Kodau, gdzie w czasie wojny jest raczej smutno i nudno. Królowa rozumie swoją córkę, gdyż sama zawsze kochała wolność i często przymyka oko na niektóre jej wybryki.Księżniczka Janael lubi jak ją nazywają Jana.