FANDOM

GrzywaStworzyciel, lekarz w Zamku Magów.

WyglądEdytuj

Wyglądał sympatycznie, tak jak jego pracownia, w której mimo nagromadzenia tysiąca przedmiotów i urządzeń jest czysto i schludnie. Siwiejący mężczyzna, o młodych oczach, w których błyszczy inteligencja i humor, zadbanych dłoniach i niesamowicie szczerym uśmiechu.

CharakterEdytuj

Człowiek o pewnych, profesjonalnych ruchach i takich umiejętnościach, chwilami stanowczy i zdecydowany, ale także rozgadany, beztroski, swoim charakterem działający raczej uspokajająco, niż nerwowo na pacjenta. Nie był ani dumny, ani skory do wywyższania się i pastwienia nad pacjentami ze względu na swą pozycję. Do chorych podchodził w myśl swej zasady: Chcesz mieć skutki, gnaj precz smutki.

CiekawostkiEdytuj

Pracownia Grzywy znajdowała się w budynku nieopodal Wieży Wschodniej. Na drzwiach gabinetu wywiesił tabliczkę z napisem: Najlepszy chirurg na tym piętrze. Cuda wykonywane od ręki. Rzeczy niemożliwe z opóźnieniem jednodniowym, co samo w sobie wiele mówi o jego charakterze.

Grzywa podał Nocnemu Śpiewakowi Krew Bohaterów, co go stawia w złym świetle. Należy jednak pamiętać, że Stworzyciel, podobnie jak inni magowie z zamku, działał pod przymusem ze strony Klingi. Zarządca miał na niego haka - kiedyś pacjent Grzywy zmarł na stole operacyjnym.