FANDOM

Arena - Obserwator Arena, zwany popularnie Gladiatorem, to mag o talencie mieszczącym się w górnej skali czerni. W nadziei na awans przyjął stanowisko nauczyciela połówek na Zamku Dłoni.

WyglądEdytuj

Arena na pierwszy rzut oka wywołuje negatywne wrażenie (i nie ulega ono poprawie po bliższym poznaniu). Ma niezdrowo nabrzmiałą twarz o obwisłych policzkach, a ciągnące się od kącików ust w dół głębokie bruzdy nadają jej wyraz ciągłego niezadowolenia.

CharakterEdytuj

Obserwator nie ma wielu przyjaciół, a przez swoich uczniów był wręcz nienawidzony. Brutalny i wulgarny w obyciu, perfidny oraz wyjątkowo wyrachowany, bez przerwy poniżał młodych magów. Nie nadawał się do pracy wychowawcy i nauczyciela, nie znosił tego szczerze i mścił się na połówkach za niespełnione ambicje. Nigdy nie rozstawał się z trzcinką, którą nie tylko bił uczniów, ale i walił znienacka w ich pulpity gdy widział, że któryś z nich się zamyślił; chłopcy wystraszeni podskakiwali pod sam sufit. Książki wydzielał swoim wychowankom niczym lekarstwo, w dodatku były to nieprzydatne dla młodych magów pozycje takie jak Polityka społeczna i gospodarcza cesarstwa w regionach północno zachodnich czy Zmiany w prawie celnym za panowania Skały Piorunów. Udało mu się skutecznie zrazić młodych magów tak do nauki jak i do Kręgu. Chciał pozbawić życia szczury Winograda - jego żywotniki, co było wyjątkowo haniebne, gdyż Bestiar potrzebuje swoich zwierząt, aby żyć.

Obserwator Arena został zwolniony z pracy bez możliwości jakiegokolwiek awansu, gdy w przypływie wściekłości złamał nos Kamykowi. Jego miejsce zajął Błękitny Mówca Kowal, który okazał się być dużo lepszym nauczycielem.

Nuvola apps important yellow Ten artykuł jest już prawie gotowy. Rozbuduj go, albo włącz się do dyskusji o uznaniu go za ukończony.